Tipseri.com este unul dintre cele mai complete siteuri de pariuri din Romania la ora actuala. Va punem la dispozitie strategii si sisteme profesioniste pentru ca dvs sa aveti un profit cat mai mare.
Zilnic tipsterii nostri profesionisti va pun la dispozitie biletul zilei, o sursa sigura de castig. Pentru pariorii care vor sa fie la curent cu scorurile din fotbal, tenis sau baschet. Astfel, va oferim rezultate live fotbal, rezultate live tenis, rezultate live baschet, rezultate live rugby, , etc.
Prin simplul fapt ca ne vizitati siteul beneficiati de bonusuri uriase. Casele de pariuri va ofera bonusuri de 100% din sumele depuse numai pentru faptul ca le alegeti ca destinatii de pariuri online.
Va punem la dispozitie cote, clasamente, descrierea handicapului asiatic un ghid special pentru incepatori. sunt descrise elaborat, cu informatii reale si updatate saptamanal. Pariurile sunt o sursa de castig daca sunt tratate cu atentie si seriozitate.
Pentru asta incercam sa va ajutam sa treceti peste emotiile cauzate de un castig sau de o pierdere si sa pariati constant cu aceasi precizie castigatoare.
Forumul site-ului nostru va pune in contact cu comuniattea de pariori romani, despre care trebuie sa stiti ca in plan international conteaza destul de mult Va dorim mult succes in plasarea pariurilor! Puteti vizita site-ul aici!
Tags: rezultate live, cote luni, cote marti, cote miercuri, cote joi, cote vineri, cote sambata, cote duminica, predictii fotbal, predictii , livescore , football livescore , tennis livescore , rezultate in direct , biletul zilei , Pariul Live, Pariul Sigur, Bonusuri, download muzica, download filme, download mp3, muzica, Predictii Fotbal, Predictii, Referate Scolare, Muzica, Pariuri Sportive, Pariuri Online, Case de Pariuri, Pariuri, Biletul Zilei , Predictii Sportive, Biletul Zilei, Clasamente, Pariuri Sportive, Clasamente Fotbal, Rezultate Live Fotbal , rezultate live tenis , rezultate live hochei , rezultate live baschet , rezultate live handbal , rezultate live nfl , rezultate live rugby . Biletul zilei , sistemul martingale , planul miza , sfaturile noastre , criteriul kelly .
miercuri, 25 februarie 2009
Ministrul transporturilor desfiinteaza taxa de acces in Gara de Nord
Orban, care gestioneaza unul din cele mai mari ministere din Romania, este constient ca nu poate rezolva peste noapte sumedenia de probleme cu care se confrunta societatile pe care le gestioneaza, multe de interes strategic. “In Ministerul Transporturilor s-a acumulat in timp un putregai pe care nu poti sa-l cureti in trei zile”, a spus Ludovic Orban.
CFR Marfa va fi scoasa la privatizare
Oficialul a mai afirmat ca intentioneaza sa scoata la privatizare, pana la sfarsitul mandatului sau, compania CFR Marfa si compania Aeroporturi Bucuresti, care va rezulta din fuziunea aeroporturilor Baneasa si Otopeni. “Suntem in faza de selectare a consultantului de privatizare pentru CFR Marfa. Cat priveste compania Aeroporturi Bucuresti, situatia este incerta in prezent, intrucat ordonanta privind fuziunea celor doua aeroporturi a fost atacata in instanta de Aviatia Utilitara, care revendica un teren de 17 hectare si cere despagubiri in valoare de 7 milioane de euro. Mai nou, vad ca revendica inca un teren de 15 hectare de la Aeroportul Baneasa. E o bataie de joc. Am atacat cererea lor in instanta” , a spus ministrul transporturilor.
«DN 66 A se va face cånd va intra in legalitate»
Drumul national 66 A, Uricani-Campul lui Neag-Herculane, are si el importanta lui. Se va face, dar atunci cand va intra in legalitate. Deocamdata este nevoie de Planul Urbanistic Zonal, care sa fie aprobat, ulterior, de Administratia Parcului Retezat. Daca aceasta isi va da avizul
pentru constructie in zona rezervatiei, drumul se va construi”, a spus Ludovic Orban.
Transferul metroului la Primaria Capitalei, incert
Transferul metrolului la Primaria Capitalei a ramas in faza de proiect, intrucat Consiliul General nu a formulat o cerere in acest sens, a spus Orban. Ministrul sustine ca Municipalitatea ar dori sa preia doar trenurile si sa incaseze veniturile din vanzarea biletelor, iar Ministerul Transporturilor sa administreze in continuare statiile si tunelele. “Am negociat cu Banca Europeana de Investitii un credit
in valoare de 380 milioane de euro pentru construirea unui nou tronson pe ruta Universitate-Drumul Taberei”, a precizat ministrul.
Ministerul Transporturilor, strans cu usa de furnizorii de utilitati
CFR isi vinde din terenuri ca sa poata achita datoriile catre Electrica
Compania CFR SA va scoate la vånzare mai multe terenuri pe care le detin regionalele din intreaga tara, pentru a face rost de banii necesari pentru plata datoriilor catre Electrica, care se ridica la 5.500 miliarde de lei vechi, ne-a declarat ministrul transporturilor, Ludovic Orban. Acesta a precizat ca lista terenurilor ce vor fi våndute va fi aprobata in Consiliul de Administratie (CA) al companiei, urmånd ca apoi sa fie angajati, prin licitatie, experti care sa evalueze valoarea respectivelor active.
“Conform procedurilor legale, ulterior, terenurile vor fi scoase la vanzare prin licitatie internationala, la un pret de pornire pe metru patrat stabilit in baza expertizei evaluatorului”, a afirmat Ludovic Orban. Ministrul a precizat ca in Capitala va fi scos la licitatie un teren al CFR cu o suprafata de 5-6 hectare, situat in cartierul Cotroceni.
CFR este nevoita sa recurga la aceasta masura extrema din cauza faptului ca Guvernul nu i-a aprobat o noua subventie la rectificarea bugetara.
Mai multe gari, amenintate de Electrica cu sechestrul
Situatia datoriilor CFR SA catre Electrica nu e noua. Inca de anul trecut, filialele
Electrica ameninta ca vor pune sechestru asupra marilor gari din tara, daca CFR SA nu-si plateste datoria de 550 milioane de lei (circa 166 milioane de euro).
Directorul general al Companiei Nationale de Cai Ferate CFR SA, Constantin Manea, ne-a declarat, recent, ca in caz de neplata, reprezentantii E.ON vor pune sechestru asupra statiilor de cale ferata, sediilor de birouri regionale, cladirilor anexe si mijloacelor de transport. “In prezent avem o datorie de 550 milioane de lei catre filialele Electrica. Situatiile cele mai grave sunt la Galati si Iasi, care au acumulat datorii incepand din 2005 ”, ne-a precizat Constantin Manea.
Datoriile s-au acumulat dintr-un motiv care tine strict de birocratia romaneasca: CFR Calatori are de platit catre CFR SA o datorie de 300 milioane de lei, pentru plata taxei pe infrastructura (TUI). In urma cu doua luni, CFR Calatori a solicitat o majorare cu 480 milioane de lei a subventiei bugetare. In cazul in care aceasta ar fi fost aprobata, operatorul feroviar si-ar fi putut achita datoria catre CFR SA. Numai ca cererea a fost respinsa de Guvern, astfel ca CFR Calatori nu si-a putut achita datoriile pentru TUI, iar CFR SA, la randul ei, nu a putut plati facturile catre Electrica.
Din subventia pe acest an, de 1.350 milioane de lei, CFR Calatori a primit numai 870 milioane de lei. Directorul general al CFR Calatori, Alexandru Noaptes, ne-a declarat ca taxa de utilizare a infrastructurii si energia
electrica costa societatea, lunar, circa 70 milioane de lei. “Subventia alocata in acest an este cu 50% mai mica fata de anul trecut. Noi am luat credite pentru a putea plati lunar 50 milioane de lei catre CFR SA”, a spus Noaptes.
Orban desfiinteaza taxa de intrare in Gara de Nord
Ministrul transporturilor, Ludovic Orban, ne-a declarat, in premiera, ca va desfiinta taxa de intrare in Gara de Nord. “E o prostie taxa de peron in Gara de Nord. Saptamana viitoare o voi desfiinta”, ne-a declarat ministrul. Acesta a mentionat ca vor fi concepute proiecte pentru modernizarea tuturor garilor. “Garile romanesti arata prost. Voi face un control in Gara de Nord si cafenelele care nu au toate dotarile necesare vor fi inchise”, a mai spus Orban.
Ministerul Transporturilor va lista la Bursa de Valori opt companii din portofoliu
Ministerul Transporturilor (MT) a început procedurile pentru listarea pe piata de capital a opt societati din subordine, selectând deja casa de avocatura Bostina si Asociatii pentru consultanta juridica. Astfel, vor fi listate aeroporturile din Otopeni si Baneasa, Aeroportul Mihail Kogalniceanu, Aeroportul Timisoara, Administratia Canalelor Navigabile, Administratia Porturilor Dunarii Maritime, Administratia Porturilor Dunarii Fluviabile si Compania Nationala Administratia Porturilor Maritime.
MT detine la toate companiile pachete de actiuni reprezentând câte 80% din capitalul social.
„Vom vinde la bursa participatiile de la opt companii, societati viabile si care se înscriu în criteriile impuse de legislatia pietei de capital“, a declarat directorul Directiei privatizare si post-privatizare din MT, Dragos Tanasoiu, citat de Mediafax.
El a aratat ca listarea se va realiza prin oferte
publice secundare de vânzare, pentru pachete reprezentând 5% din capitalul celor opt societati.
Fondul Proprietatea detine 20% din capitalul social al acestor societati, sapte fiind incluse în portofoliul Fondului chiar de la înfiintare, iar CN Administratia Porturilor Maritime la începutul acestei luni, prin ordonanta de urgenta.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu